Články
Azeroth 2009 - Miki
Z mého pohledu se pro Azeroth 2009 nabízí srovnání s předchozím ročníkem, na němž jsme hráli skoro totožné role. Ve větší části věcí však z tohoto srovnání vychází hůře. Ne že bychom se nebavili, ale asi jsme po předchozím ročníku čekali něco trochu jiného.
Nejsem fanouškem počítačových her Warcraft, zejména pak ne WoW, proto mne příliš neoslovil nový herní systém, spočívající v takřka nepřetržitém sledu jakýchsi kolektivních her. Hry samotné byly většinou výborné, zvlášť labyrint, všechny jsme si užili. Loni tam tyhle hry také byly, ale mnohem méně a plnily úlohu nějakých meziher, kdy se jednotlivé armády stanuvší proti sobě vyčlenily z příběhu a zablbly si. Letos se ale staly součástí příběhu a celá bitva vlastně nebyla tvořena ničím jiným než těmito mezihrami. Mezery mezi jednotlivými kapitolami byly krátké - na to něco podnikat v poli. Ale zase příliš dlouhé jenom pro oddechový čas.
Příběh byl jednoduchý a omezil se (aspoň z našeho pohledu) na spojovací pasáže mezi jednotlivými bojovkami. Loni nastal tak trochu opačný extrém, a sice že jsme pořád sháněli nějaké magické předměty a rozplétali složitou síť hlavního i vedlejších příběhů. Nastavení hry mi však vyhovovalo víc – letos skoro chyběla interakce mezi jednotlivými národy, politika, soupeření a přesuny všech armád v poli najednou.
Rozpačité hodnocení může mít také na vině podivné složení našeho vojska – často nějací klučíci co znají podrobně svět i hantýrku WoW, ale nejsou schopni hrát, ani si vyrobit nic, čemu by se dalo říkat kostým.
Celkový výsledek docela zvedla povedená závěrečná bitva s divadlem. Byla tak akorát dlouhá a vyhráli jsme:) A pak taky párty oba dva večery.