Azeroth 2017

Články

Ze zákulisí Azerothu 2012 Azeroth 2009 - Alixa Azeroth 2009 - Miki Azeroth 2009 - Deranius Ze zákulisí Azerothu 2008

Azeroth 2009 - Alixa

Celkově se mi hra líbila, oproti loňským ročníkům byl vidět pokrok a změny vedly většinou k lepšímu. Systém battlegroundů byl zajímavý, hráče to bavilo. Myslím, že to je lepší než řadovky, protože většina hráčů nemá dělané kostýmy na přímý boj. Na to si naopak stěžovaly ostatní strany, třeba lidi, protože ti většinou měli na sobě těžké zbroje a některé BG neuběhali. Takže je otázka, jestli tomu přizpůsobit hru, nebo vyvážit jejich nevýhodu bonusy za zbroje apod. Nějaké asi určitě měli, do toho nevidím, možná se jenom cítili ukřivděně, když jsme je v BG porazili.J Vynahradili si to v závěrečné bitvě, takže bych řekla, že vyváženost je ok. Líbilo se mi, že se v BG dalo dobře taktizovat, vždy jsme před začátkem promysleli, jak budeme postupovat a většinou se nám to vyplatilo. Prohráli jsme snad jenom jednou s Draenejci . Ostatní strany si stěžovali na naše ghůly, kteří se pořád zvedali, ale nejsem si jistá, jestli to byla taková překážka, protože mám pocit, že jsme je měli takhle vždy.

Možná bych zkusila udělat BG rozmanitější, např. nějakou týmovou „soutěž“(dovnitř se může dostat jenom ta strana, která dřív něco stihne dodělat/přinese/oběhne apod.) Je to sice bitva, ale pokud to správně chápu, tak se snažíte o to, aby nebyla úplně klasická, a na tomhle se uplatní i lidi, kteří nejsou úplně bojoví.

Trochu mi tam chyběli složitější questy. Většinou byly dost jednoduché a přímočaré. Většinou chodila po questech celá armáda, protože jsme se nemohli rozdělit kvůli časům BG a jednoduché questy tolik lidí nezabaví. Takhle se mnou ke goblénům šlo 30 lidí, protože nechtěli jen tak někde sedět. Chtělo by to udělat questy tak, aby se armáda mohla rozdělit a každý měl co dělat, vymyslet víc obecných questů, které by mohl hrdina rozdávat, když zrovna není co dělat. Vím, že to tam letos tak nějak bylo, my jsme to myslím docela využívali, ale nestačilo to pro všechny, posílala jsem lidi hlavně vylepšovat zbraně, ale z nějako důvodu to bylo celkem jednotvárné, protože to většinou skončilo vybíjením taurenů kvůli kopytům. J Ani do BG nemusí celá armáda společně. Myslím si taky, že velitelé by měli znát časy a místa jednotlivých BG dopředu a nechat questy řešit hráče. Pokud by to nevyřešili, tak by je tam dovedli přímo, třeba s nějakým postihem, aby nevznikali prostoje. Další věc jsou questy pro hrdiny. Nejsem si úplně jistá na kolik se daří zapojit do hlavní questové linky všechny hráče, protože, jak jsem už psala, většinou armáda nešla rozdělit a chodila celá a někteří  hráči ani nevěděli co se děje, protože se ne vždy stíhalo říci všechno všem a nebylo jak pořádně rozdělit úkoly.  Chtělo by to tedy možná zapojit do příběhové linie hráče přímo, (myslím, že to tak bylo loni nebo předloni, kdy pojmenované postavy měli svoje questy).

Ještě se mi nelíbí závěrečka, protože se většinou musí spojit armády, které by se jinak ani nespojili nebo do té bitvy vůbec nešly a pokud tam nejsou nějaký inteligentní velitelé, se kterýma se dá dohodnout pořádně taktika, tak na to většinou ty ostatní doplatí a celodenní snažení je k ničemu, ale s tím asi nic nenadělám.

Alice “Alixa“ Ďurčaťová